Wisdom...

Knowing is not enough; we must apply.
Willing is not enough; we must do

Monday, August 13, 2012

SURAT AKUAN DAN KEBENARAN IBU BAPA



JABATAN PELAJARAN JOHOR
SURAT AKUAN DAN KEBENARAN

Kepada                                   : …………………………………….
(Nama Penganjur)      :          SK PEKAN NANAS
Adalah saya …………………………………………….. No. K/P : …………………………….. bapa / ibu / penjaga kepada anak yang bernama ………………………………………………… No. K/P atau No. S/B : ………………………………… dengan ini memberi pengakuan bahawa saya membenarkan anak  saya /  anak jagaan saya seperti nama tersebut di atas  untuk menyertai program ……………………………………………………………………………………………. berlangsung mulai ………………………………….Saya sedar tentang risiko yang dihadapi dan faham  bahawa  Pihak  Penganjur  Program  akan  mengambil segala langkah dan tindakan perlu serta wajar bagi memastikan  keselamatan  pelajar-pelajar  semasa mengikuti  program ini. Saya akan menasihati dan   mengingatkan anak saya / anak jagaan saya supaya mematuhi arahan yang diberi oleh Guru-guru Pengiring Program ini.

Tandatangan              : ……………………………………………..
Nama                          : …………………………………………….
No. K/P                      : …………………………………………….
Tarikh                         : ……………………………………………..
No. Tel                       : …………………………………………….

No comments:

Post a Comment